Den yngre och den äldre

-      Ursäkta om jag stör, men har damen någon aning om var mina bilnycklar har tagit vägen?

-       Vasa?

-       Jag har tappat mina bilnycklar!

-       Men jag har ingen bil!

-       Nej, men JAG har en bil, en Toyota Corolla.

-       Vasa?

-       JAG HAR EN BIL!

-       Du behöver inte överrösta mig!

-       Så har damen sett mina bilnycklar?

-       Bilnycklar?

-       Ja..

-       Så klart, de ligger ju på bordet!


Jag har sannerligen missförstått min uppgift till författarskolan!

Förresten, så var vi på Lunds universitet idag för att få mer information om högskolan, men Bibilotekarie programmet i Borås attraherar fortfarande mest. Dessutom har jag lyckats hitta en gullig liten 1:a med bra hyra i Borås. Om det är någon som har tips om linjen, skolan, boendet eller dylikt så får ni gärna höra av er till mig! Jag är väldigt nyfiken!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: