Då kanske det inte slår in!

Såhär ligger det till, jag skulle vilja skriva något produktivt, innehållsrikt. Lite sådär matigt, men djupt. Och långt.
Viljan är stark, men min handlingskraft och ork är inte mycket att hylla för.

Jag köpte fyra stycken pocketböcker, fast jag vet inte om det bara är jag eller om det är otillräckligt med böcker i bokhandeln Bokia? För de hänvisade mig nämligen till bibiloteket om jag vill läsa någon form av litteratur.

Förresten, jag vet precis vad jag "vill bli".
Jag vågar bara inte säga det högt, för då kanske det inte slår in!

Vissa beteenden från lågstadiet går aldrig ur.
Jag håller stenhårt fast vid det, så you never know. Det kanske fortsätter vara en dröm, inte ett yrke.


Heltonödigtdethär.
(Jag har i alla fall stor bokstav i början på varje mening. Är det någon idotisk bloggimage att inte använde STOR bokstav i början på varje mening eller är ni helt enkelt obegåvade?)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: