Dawson´s creek



Jag har just beställt första säsongen av Dawsons creek (1983-2003) från www.discshop.se. Jag vet inte om ni minns serien, men det hoppas jag verkligen att ni gör för jag satt som fastklistrad framför tv:n när tv-serien började. Jag har sett väldigt många avsnitt, men naturligtvis lång ifrån alla, eftersom jag är född 90 så är jag minst femton år efter.

Det känns lite hemskt att karaktären Joey, som ni säkert ser på bilden spelas av Katie Holmes, nu är vuxen och gift med Tom Cruise. Jag hoppas inte att tiden har förändrat min syn och uppfattning av karaktärerna, i stället ser jag nu fram emot att se Pacey (Joshua Jackson) så att det kan pirra lite i magen igen som det alltid gjorde innan. Så nej, jag gillade aldrig Dawson, jag gillade Pecey.

Tills sist måste jag bara påpeka att dvdboxarna med Dawson´s creek finns inte med svensk text till. Jag har letat sen förra året, och visserligen kanske man kan hitta något kap någon enstaka gång på tradera, men jag nöjer mig med engelska, så länge man kan ha engelsk text till så att man är försäkrad att man hinner med i svängarna.

Hoppas hinner få boxen till helgen, men tyvärr hinner jag ju ändå inte börja se den..
snyft.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: