Liftarens guide till galaxen - Och en grej till!

Jag får regelbudna nyhetsbrev i min mail av Bokus. I nyhetsbrevet som jag fick häromdagen kunde man läsa om några nyheter på Bokus.se bland annat uppföljaren till Liftarens guide till galaxen; Liftarens guide till galaxen- Och en grej till!. En mycket rolig nyhet eftersom jag tror att de flesta känner till boken eller i alla fall sett filmen. Om sanningen ska fram så började jag läsa Liftarens guide till galaxen men blev avbruten av annat så jag han endast läsa ett par inledande kapitel och sen dess har boken legat på hyllan bland "Böcker som jag har köpt och vill läsa, men som jag inte har hunnit läsa än".

Författaren till den ursprunliga Liftarens guide till galaxen är Douglas Adams, och för er som vet lite mer om honom, så vet ni också att han inte längre har livet i behåll. Därför är det Eoin Colfer som har skrivit denna intressanta uppföljare som ska handla om Arthur Dents fortsatta äventyr i galaxen. Det är nu trettio år sedan Liftarens guide till galaxen publicerades så Liftarens guide till galaxen- Och en grej till! ska presenteras för den nya generationen av läsare. Mer finns att läsa på Bokus hemsida här.


Postat av: Liftaren

Snygg blogg!!! Du måste vara väldigt duktig på html-kodning

2010-04-17 @ 21:34:49
Postat av: Emelie

Nämen tack Liftaren! Ja absolut det är jag, det är nästan så att man undrar om det inte är någon annan som har gjort det. Tex så försvann nästan "Tänker läsa" böckerna helt och ett sånt misstag skulle jag aldrig gjort så det var tur att jag ändrade det.. ;) Kärlek!

2010-04-18 @ 09:51:01
URL: http://emptypages.blogg.se/
Postat av: cissi

sv: åhh, tack så mkt !

2010-04-18 @ 10:30:05
URL: http://lillacissis.blogg.se/
Postat av: agnes & felicia

Heej! Tack för att du tyckte till om vilken design vi ska ha! (: skriv gärna i vår chatbox oxå! (:

2010-04-18 @ 15:04:52
URL: http://boogies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: