Fångarna på fortet

 Jag såg precis att Fångarna på fortet började idag, och pågår just nu på tv. Jag har ju knappt haft någon kontakt med omvärlden, så jag får väl skylla på att det är därför jag har missat det.
Lite roligt att Armand Krajnc är med för han var min boxningstränare på Enighet i Malmö när jag tränade boxning för ungefär tre-fyra år sedan. Jag gör ju inte det längre, men det är verkligen roligt att se honom i tv-rutan! Man lär ju se många andra kända ansiken, speciellt från bloggvärlden då både Blondinbella och Foki ska vara med.



Postat av: Fancy

Sv: Tack så mycket! Den kommer från Lindex :)

2010-08-23 @ 21:07:51
Postat av: Cornelia

Åh jag missade. Jag ville se men sen orkade jag inte gå heeeeeeeela vägen ner för trappen så skippade det. Hihi. Men ska kolla sen :) Var det bra? :D

2010-08-23 @ 23:04:57
Postat av: Ingrid

älskar programmet!! :)

2010-08-24 @ 11:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: