Jag vill känna pulsen från stan igen


Igår strosade jag och älskade runt på stan och utförde lite onödiga ärenden som egentligen kunde vänta, och köpte jättemycket underkläder. Jag har sett mig om efter en temugg under en längre tid, och när vi var inne på Lagerhouse hittade jag en mugg, som är som en takeawaymugg fast i porslin, på Lagerhous rea för tjugofem kronor. Vi köpte båda varsin, och visserligen är det en kaffemugg, men den får duga tills jag hittar den perfekta temuggen. Någon som vet var den finns?
Jag har varit ganska slö när det kommer till läsandet av Stalins kossor, egentligen läsandet över huvud taget. Men igår fastnade jag i Oksanens roman och har snart plöjt igenom hela. Lässuget har kommit tillbaka med suget efter te, ljus och höst, jätte sug efter jättemycket höst.

Postat av: Frida

haha, jo, det är grymt kul!

2010-08-16 @ 20:15:19
Postat av: ida

sv: åhåja! finaste håkan i världen

2010-08-16 @ 21:11:42
Postat av: Madde

SV:Tack så mycket:)

Gillar verkligen din presentation, stört härlig:D

2010-08-16 @ 21:40:08
Postat av: Linda

Det låter ju underbart.

Jättemycket höst längtan, här med.

2010-08-16 @ 21:57:56
Postat av: Bloggarmaja

vill också ha den perfekta tea-muggen, har några än så länge, men ingen perfekt

2010-08-16 @ 23:54:49
Postat av: Bloggarmaja

*

2010-08-16 @ 23:55:10
Postat av: Emmas Bokhylla

Visst ar den kanonbra? Men, jag haller med, i borjan tar det emot lite.



Men nu langtar jag efter en annan bok av henne, dock ar det ju lite svart att fa tag i nar man bor i Afrika, jag far vanta till julen!

2010-08-18 @ 16:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: