Ösregn

Undrar vem det är som har smygfotat mig när jag ligger i sängen framför datorn och ser sur och tråkig ut? Han blev visst tagen på bar gärning av spegelbilden i fönstret. Anledningen till att jag lagt upp bilden var för regnet som har fastnat på fönsterrutan, det ser så fint nu.
Apropå regn så öste det ner när jag var i Malmö med B precis och drack kaffe. Vi blev riktigt genomblöta, och jag såg ingenting när jag körde hem. Jag har nog inte varit med om liknande. Men jag älskar det här vädret, hellre detta än solsken. Nackdelen är att det nog inte blir mycket till utgång ikväll, men vi får se.

Postat av: photos by elias,

Hur är det med dig? :)

Med mig är det bra.

2010-08-14 @ 17:34:00
Postat av: Lollo

sv: tack jag vet, har haft de flästa hårfärger så jag har lärt mig vad som fungerar och ej ;D

2010-08-14 @ 17:41:23
Postat av: Jeanette

Ja, det har verkligen ösregnat idag.. eller de håller ju fortfarande på.. :(



sv: Nä, jag har inte hunnit läsa den ännu men det kommer nog komma någon typ av recension om vad jag tyckte.. :)

2010-08-14 @ 20:25:53
Postat av: cecilia

allt bra med dig då?

kram ♥

2010-08-14 @ 21:29:21
Postat av: Cissi

Hoppas du har en trevlig helg! =)

2010-08-14 @ 21:34:19
Postat av: Nathalie

vilken är din favorit årstid?:)

2010-08-14 @ 21:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: