Ny blogg?

I mitt huvud kretsar det just nu lite funderingar till att starta en ny blogg, vilket hade varit fantastiskt passande såhär vid årsskiftet. Men det är så otroligt mycket jobb med det och samtidigt känner jag att jag inte är fullt så nöjd med den blogg jag har idag, så kan jag inte komma på någonting bättre ändå. Vad tycker ni? Har ni några tips och idéer?

Postat av: Jennie

SV ; tack söta!

2010-12-30 @ 16:05:41
Postat av: angela

sv: ja det är verkligen maxat med inspiration på den sidan! :)

2010-12-30 @ 18:55:39
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Hittade du inget i mellandagarna? Nu har jag sänkt priset på nästan allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2011-01-01 @ 19:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: