En del av dig, en del av mig, en del av oss

Jag går till sängs igen efter att du gett dig av och upptäcker att du glömt kvar din tröja på sängen. Jag klär av mig ner till bara trosorna också kryper jag in under påslakanet som jag har som täcke nu, också tar jag din tröja och bullar ihop den till en boll, en boll som är alldeles ihop trasslad precis som du brukade tycka om att fläta in dig i mig, också tryckte jag in ansiktet så djupt in i tröjan jag kunde komma, precis som du brukar trycka dig in mellan mina bröst. Jag drog in lukten från tröjan, doften av dig och en plastig doft eftersom tröjan är ny.
Då kom jag på hur jag hade sagt det till dig igår efter att jag kommit hem från jobbet. Vi satt och fikade också drog jag dig bakåt mot mig så du hamnade i mitt bara knä, så såg jag dig i ögonen och luktade på tröjan och sa att den luktade "ny". Tänk så oskuldsfullt allting var precis då, jämfört med hur ont och tröstlöst allting är just nu.
weheartit
Snälla, håll om mig och fortsätt, fortsätt att älska mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: