Jobb, igen!

Idag är en sådan dag då mitt humör bara dalar. Ena stunden är jag glad och hjälpsam, och nästa sekund känner jag mig utmattad och sur. Planerna inför helgen blev inte som dem skulle, och de lata dagarna jag trodde jag hade framför mig förvandlades plötsligt till mycket arbetsamma dagar. Idag jobbar jag två pass och i morgon 6-14.30. Men nu när jag har lugnat ner mig lite, så inser jag att planerna inför helgen inte blir som bestämt, men är det inte oftast roligast när ingenting är planerat och att man inte har några förväntingar? Och jobbet, tänk så mycket pengar jag tjänar och tänk så mycket ledighet jag har framför mig. Så nu bär det av mot jobb igen!

Postat av: emmyg

do it :) superkoj. handlar om två tanter, haha lite weird men skoj, potensgivarna är också kalas :)

2010-07-29 @ 18:25:28
Postat av: gotteochvi♥

sv; ja, ellerhur?!!

2010-07-29 @ 18:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: