Sommarböcker;

Dessa böckerna hoppas jag att jag hinner läsa under sommaren:

1. Kärleksbarn av Lotta Thell
2. De fattiga i Lodz av Steve Sam-Sandberg
3. Janis den magnifika av Johanna Nilsson
4. Den unge Werthers lidanden av Johann Wolfgang von Gothe
5. Sömnlös av Stephen King
6. Agnes hjärta Edward av Lina Forss
7. Vill gå hem av Jonas Gardell
8. Jane Eyre av Charlotte Bronte
9. Guernseys litteratur- och potatisskalspajssällskap av Mary Ann Shaffer
10. Illusionisten av John Fowles
11. En obeskrivlig människa av Kerstin Sandberg
12. Katedralen vid havet av Ildefonso Falcones
13. Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer
14. Det femte barnet av Doris Lessing

Samtliga av böckerna finns hemma i min bokhylla, och därför känner jag att de är prioritet ett eftersom jag vill inte att de ska ligga i min bokhylla olästa, men det kommer säkert tillkomma en hel del böcker, så jag har att göra i sommar! Det ska bli mysigt med sommarläsning. Sena kvällar när solen fortfarande lyser upp himlen kan man sitta ute på terassen och läsa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: