Den ideala tegelstensboken

Jag kom precis på den mest ideala tegelstensboken att läsa till i slutet av november, Liftarens guide till galaxen av Douglas Adams som har legat i min bokhylla och dammat alldeles för länge. Detta hade verkligen varit en bra tillfälle att ta sig an detta projekt. Problemet är att jag har fastnat i De fattiga i Lodz av Steve-Sem Sandberg och jag har dessutom börjat läsa en lite lättare bok vid sidan av, Janis den magnifika av Johanna Nilsson, så jag har inte ens börjat läsa min första tegelsten. Så frågan kvarstår, kommer jag hinna läsa två tegelstenar till i slutet av november när den ena boken är på 900 sidor och jag inte ens har börjat?

Postat av: danni

har med den boken hemma. Funderar på om det är värt att läsa den :3

2010-10-15 @ 09:03:54
Postat av: Emelie

Ja, vi borde läsa den tillsammans! Vad är din bloggadress?

2010-10-15 @ 18:55:50
Postat av: Filippa

Som den trogna liftare som jag är, tycker jag att du definitivt kan klämma dig igenom den stenen. Kanske till och med på rekordtid, din bokslukare. :D

2010-10-20 @ 20:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: