Linne från Monki

Jag köpte ett nytt linne på Monki i onsdags. Det är transparenta, svarta mönster i linnet så det blir lite genomskinligt. Jag tänkte ha detta på mig ikväll, men alla kläder får mig att frysa. Jag köpte även en svart kjol från Vero Moda och ett brunt linne på Gina Tricot, ganska basic.
Idag ska jag iväg på min andra arbetsintervju, och om jag hinner ska jag åka in och leta efter ett halsband. Önska mig lycka till!

Postat av: neli

hej tjejen :)

ja olle är verkligen skitbra. åh så surt att han inte gick vidare igår, men jag var nästan säker på att geir skulle ta hem rösterna igår. han var bra också :( men nästa vecka, då fan :P haha.

hoppas att du får en fin fredag.

kram

2010-10-01 @ 11:44:34
Postat av: anna

Vad kul att du gillade tipset! Hoppas du haft en skön fredag :) Stor kram!

2010-10-01 @ 23:12:38
Postat av: Anonym

och där var jag lite snabb i vändningarna haha, hann inte få med att det var jag som skrev förra kommentaren ;) KRam!

2010-10-01 @ 23:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: