Man måste dö några gånger innan man kan leva

Jag köpte Håkan Hellströms nya skiva igår, Två steg från paradise, när vi var på Entré för att få skivan signerad. Jag köpte skivan innan Hellström dök upp på platsen också gick vi runt lite på Entré och jag köpte bland annat ett par skor på Monki.
När vi kom tillbaka till Skivlagret var det en så ofantligt lång kö att både jag och B gav upp med en gång och bestämde oss för att gå och ta en kaffe på Waynes för att sedan komma tillbaka och se om kön hade blivit mindre. Tjugo minuter efter att han börjat signeringen kommer vi med våra kaffekoppar i handen och då ser vi hur hela kön är borta samtidigt som Håkan Hellström kommer gående med sina assistenter och springer iväg ut. Vilket misslyckande! Hade vi bara dykt upp fem minuter tidigare så hade vi inte missat HELA signeringen. Typiskt. Men skivan fick jag ändå, och en skymt av honom!

Postat av: Nawal

Hej!!

Jag gillade din beskrivning av dig själv där i vänsterkanten!!

Intressant.

2010-10-16 @ 16:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: