Misslyckande


Jag började läsa Anyurus bok, Skulle jag dö under andra himlar, igår och jag har redan gått och blivit smått förälskad. Och när jag blir småförälskad så blir jag barnsligt rädd om ting, så jag ville egentligen inte ta med boken till skolan idag men jag kunde verkligen inte klara en kylig bussresa utan varm läsning.
Klumpigt nog, så hade jag matlåda med mig, Lasange med lite grönsaker, balsamvinäger och lite olivolja, och trots att jag hade matlådan i en separat påse så lyckades jag ändå spilla ut balsamvinäger över både dator och smink, och framför allt på min nya förälskelse, Anyuru! Vilket misslyckande.

Postat av: victoria

åh, den boken har jag tänkt läsa! har bara inte fått det gjort än.

2010-10-26 @ 09:59:25
Postat av: lovisa

Godmorgon, allt bra?:)

vill du vara jättegullig att rösta på mig här:

http://bessymannen.blogg.se/2010/october/veckans-blogg-5-kvar.html#comment

jag är nr 5, skulle vara guld! :)

2010-10-26 @ 10:40:34
Postat av: cccilla

Svar: Böckerna är bättre än tv-serian tycker jag!! :D

2010-10-26 @ 14:58:32
Postat av: LISA

SVAR: Tack! :D

2010-10-26 @ 17:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: