Skor från Zara

Jag håller på att bli galen för de har så himla snygga skor på Zara just nu. Jag och B var i butiken i förra veckan och jag tror inte jag såg en enda sko som jag inte tyckte om. Jag är sugen på att köpa de svarta pumpsen, läckra, men samtidigt känner jag att det inte är prioritet ett just nu att köpa ett par festskor. Men jag tror att jag ska avvakta lite tills i slutet av månaden.

Postat av: J E S I

skorna längst ner var grymt snygga :9

2010-10-13 @ 12:20:16
Postat av: Emma

Julen är mysig tycker jag, men man hinner ju tröttna på allt innan det är dags att fira jul :)

2010-10-13 @ 16:11:16
Postat av: Cissi

Var gärna med i min tävling om ett presentkort med 200 kr! Länk: http://cviklund.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-presentkort.html#comment

2010-10-13 @ 21:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: