Drömmar om närhet

Jag stod kvar i duschen alldeles för länge denna morgon. Jag vaknade av kylan i rummet men det skållheta vattnet kunde inte värma mig, hur länge jag än stod kvar i duschen så kunde jag ändå inte ta mig till sans och kliva ut i kylan. Denna morgon var världen svart och jag ville inte gå utanför dörren ut i mörkret. Jag ville stanna kvar i sängen där mina drömmar om närheten från din kropp fortfarande lever kvar.

Postat av: M I M I

hatar den känslan. när det är så kallt och inte något bverkar hjälpa typ!

2010-10-25 @ 19:23:43
Postat av: M I M I

hatar den känslan. när det är så kallt och inte något bverkar hjälpa typ!

2010-10-25 @ 19:24:00
Postat av: amandadesiree

känner igen mig!

2010-10-29 @ 19:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: