Ballerina pepparkaka som belöning

Jag hade jag min redovisning som var sista delen i kursen. Och innan dess gjorde jag färdigt en hemtentamen och en analys av en artikel! Men nu har jag gjort färdigt allting och förhoppningsvis har jag klarat det också, annars vet jag inte vad jag ska göra för jag har lagt ner så mycket tid på detta.
Helt plötsligt har jag mycket tid över, och mer tid att tänka. Just nu vill jag tänka så lite som möjligt. Men vi kastas in i nästa kurs redan i morgon men det lär dröja innan examinationen. Jag funderar på att fira detta med att prova Ballerina pepparkaka! Jag såg att det var någon som köpte när jag jobbade och se ser så himla goda ut. Har ni smakat dem?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: