Bussväder


Jag älskar dagar som denna då vädret är så dystert, grått och vackert. Framför allt finns det ingenting bättre än att sitta i en fåtölj och läsa en bok, men det jag också tycker mycket om att göra när det regnar är att åka buss. Jag tycker dock inte om att stå ute och vänta på en försenad buss i ösregnet när man har försökt fixa håret hela kvällen, utan det jag gillar är att sitta där i sätet och se ut genom fönstret samtidigt som jag lyssna på det knastrande ljuset från bussen. Helst ska jag ha en riktigt tjock halsduk och jacka på mig, och kanske en bok i handen eller musik i öronen, för då kan jag bara luta mig tillbaka och se hur rått det ser ut utanför.

Postat av: danni

vad gillar du för böcker?

2010-09-14 @ 14:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: