Ikea

Det blev trots allt ett efterlängtat besök till Ikea, så jag köpte tre röda blockljus samt det svarta ljusfatet. Fast jag har redan ett likadant ljusfat plus ett litet men jag har ett gigantiskt ljus som tar upp hela platsen på den större fatet så jag behövde en till. Jag köpte tre stycken svarta värmeljushållare, det kan man inte få för mycket av. Sen ytterligare ett blockljus, ett svart och sen ett doftljus!

Postat av: Ellen

SV: Jag tycker den är super bra, vackert, bra musik, skådespelarna, underbar film :)

2010-09-13 @ 14:11:01
Postat av: Doroteja

Perfekt med ljus nu till hösten ju! :)

2010-09-14 @ 17:32:09
Postat av: Cissi

Köpa ljus när man är på Ikea är ett måste ;)

2010-09-16 @ 13:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: