Två tegelstenar under hösten

Det går sakta men säkert framåt med studierna men det jag mest känner för nu är att sätta mig i en fåtölj och dricka hett te och läsa en bok. Men jag måste verkligen göra detta innan jag kan unna mig så mycket mys. Jag ska även jobba fyra dagar denna veckan, med start i morgon klockan sex på morgonen. Jag är ingen morgonmänniska så jag kan inte direkt säga att jag ser fram emot det, men jag ser i alla fall fram emot att börja tidigt.
Jag har förresten också beslutat mig för att läsa två tegelstenar i höst. Det verkar vara många som har gått med på att göra utmaningen att läsa minst två tegelstenar under hösten. Jag läste om det hos Bokbabbel. Dock har jag inte bestämt vilka två tegelstenar jag ska ha läst till slutet av november ännu, men jag har i alla fall bestämt mig för en och det är Illusionisten av John Fowles, så jag får fundera på den andra boken tills vidare!

Postat av: Linnea :>

mysigt att bara sitta å läsa en bok :)

2010-09-13 @ 17:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: