Den förste september

Vi låg skavfötter bredvid varandra i sängen och jag kysste hans vader medan han låg på magen med datorn framför sig, och jag såg på Kvalster. Jag fylldes av alla sorger den kvällen, över att allt mitt medlidande var förgäves och för att jag avskydde min egen obetydlighet, så jag orkade aldrig skriva någonting igårkväll.

Nu gryr en ny morgon och en ny månad med en ny årstid, äntligen har september kommit. Jag njuter av denna vackra morgon lite extra, och stiger upp alldeles för tidigt bara för att koka mintte och äta en smörgås och skriva och se hur kylan närmar sig utanför mitt fönster.


Postat av: Skywalker.

så himla fint skrivet.

2010-09-01 @ 10:30:45
Postat av: Haval B Aziz

sv:så mycket vad? :D.. rekordet?

2010-09-01 @ 12:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: