Onsdag, så mycket jag behöver

För att underlätta mina självstudier har jag och en klasskompis bestämt oss för att träffas idag, och jag känner verkligen att jag behöver det. Det kan vara väldigt bra att ha någon att bolla idéer med. Jag är bara rädd för att den här dagen inte ska räcka till. Min sammanfattning av artikeln måste vara färdig ikväll och jag har inte börjat och dessutom måste jag åka och träna (känner verkligen att jag behöver det). Så nu behöver jag verkligen träffa L och bli lite taggad!

Postat av: Gabriella

sv: de är en dokumentär om Vouge, den är grym! :)

2010-09-15 @ 14:57:51
Postat av: Elvira

sådant är aldrig kul. men jag hoppas att det löser sig och att du får det gjort som behöver göras.

2010-09-15 @ 15:06:23
Postat av: VIVIENNE ~ Modell & Fashionista

Sv: Aokej, tack för din kommentar och åsikt! :) Äh, det är roligt att våga lite. Förresten är det inte så överdrivet utstickande med leopardkappa :)

2010-09-15 @ 18:08:24
Postat av: ELLEN - eecederholm.se

Tack så mycket!

2010-09-15 @ 18:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: