Fattiga riddare utan dig

Jag steker fattiga riddare och stryker över socker och kanel med en matsked. Det var du som lärde mig hur jag skulle skära ut brödskivorna, och stoppa ner dem i smeten och steka dem, men nu gör jag dem ensam.
Efter att jag har ätit mina riddare går jag upp och lägger mig i sängen under mitt svarta täcke och ser ditt ansikte framför mina ögon. Jag känner hur mitt hjärta brister när jag tänker på hur det kommer att vara att inte se hur huden veckar sig i din nacke och hur vackert din rygg kröker sig under täcket när jag vaknar och hur ont och kyligt det kommer att vara att inte känna värmen från din kropp under natten.
Men du brukar vara den som är klok och smart, så jag antar att den väg du valt för oss båda är den rätta, även om det verkligen inte känns så just nu.

Postat av: LORISSALOVEBOMB

Tack för att du var med i tävlingen - tyvärr var det inte ditt namn som drogs den här gången. Men kika in snart igen - bättre lycka nästa gång :)



Gillar du sushi?

2010-09-16 @ 23:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: