En septemberkväll

Jag ligger i sängen och ser hur fönstret hindrar mig från att uppfyllas av mörkret utanför. Jag skriver små onödiga anteckningar med bläckpenna och längtar efter hans beröring medan han står i köket och lagar stuvade makaroner med ketchup på till mig sent på kvällen. Det är bland det godaste jag ätit.

Postat av: lovisa/polichinelle

jag kan bara skriva under på att makaroner med keychup (och grillkydda!) är suveränt en sen natt. helst gammaldags makaroner tycker jag.

2010-09-03 @ 12:48:09
Postat av: Naima

Heejsan :D Allt bra med dig ? Vet du vad , det finns faktist saker du inte vet , vilka saker för du veta i min nya video !



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

2010-09-03 @ 13:42:37
Postat av: Jasmine

Det låter som en väldigt mysig kväll i sptember. :)

Kram

2010-09-03 @ 17:10:42
Postat av: Linda

Right, spännande. Hoppas det blir toppen! :) Jag vet inte hur det var med intagningen i år men när jag sökte så var det lite klurigt att ta sig in. Jag hamnade som reserv i första urvalet men det löste ju sig fint. Är på tredje terminen nu :)

2010-09-04 @ 08:34:43
Postat av: jennie

Helt klart undersakttad mat! =D

2010-10-21 @ 09:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: