Remember me

Jag fick brottom tidigare idag med att slinga håret och se färdigt filmen Remember me, samt göra mig i ordning för att åka till Törringe och fira mitt arbetes jubileum. Under hela kvällen har jag haft Remember me i mina tankar och dessutom tänkte jag på hur mycket det fanns som jag ville berätta för honom, bara för att han verkligen skulle veta. Som Tyler (Robert Pattinson)/Gandhi sa i filmen:"Whatever you do in life will be insignificant. But's very importent that you do it."
Under tiden jag såg filmen började jag fundera kring hur folk faktiskt kunde gråta när de såg denna typsika filmen där mannen och kvinnan träffas och sen kommer det fram en hemsk sanning som gör att kvinnan lämnar honom för att sedan återvända. Men precis när jag började tänka på detta sättet så kom jag på det, precis innan det hände, så berättade Tyler vilket år hans bror dog, och det var då jag började fundera på vilket år detta utspelade sig och då kom jag på det, precis innan allting blev uppenbart, och då började jag gråta.
Rememer me är verkligen en film som bevisade att jag hade fel, det var en fantastiskt bra film, se den.

Postat av: FATMA | underhållning

Den filmen är verkligen sorglig :(

2010-09-06 @ 19:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: