Ajaj;

Haha aj, vad jag har ont redan nu i både rumpa och ben! Trots att jag brukar köra längre än 70 min på gymmet men i stället för att köra mage så körde jag trappmaskinen i stället (10 min) och innan dess körde jag 10 min löpning på bandet, 10 min cykling (fick sjukt ont i röven) och 30 min crosstrainer, så jag körde på rätt tufft ändå. Härligt vårväder idag, och jag och Linn promenerade till gymmet på Parkmöllan i stället eftersom Heleneholm har stängt, så på vägen dit gick vi förbi grönsaksmarknaden på Möllevångstorget och loppiset i Folkets park, mysig stämning i folkvimmlet. Inte lika roligt när man kom ut helt svettig och skakig i benen, haha! Nu ska jag jag slänga mig i duschen, ta en powernap och sen ska jag unna mig en vinkväll!

Postat av: amanda

Absolut! Har flera kcal-snåla recept som är hur goda som helst :D ska göra något inlägg med det!

2011-04-10 @ 20:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: