Mitt nya, korkade jag;

GAH, jag blir galen, jag vet inte vad som har skett med min hjärna men den har helt klart lagt av. Igår kom jag på att jag hade glömt avboka mitt core/bosu/iw pass, men så tänkte jag; "En gång är ingen gång", men så nu skulle jag gå in och kolla pass för nästa vecka, och då upptäckte jag att jag tydligen hade bokat ett spinningpass kl 12 idag?!
Min hjärna är ju helt tom, jag kan inte ens erinra mig om att jag har bokat passet! Detta innebär att jag måste betala en avgift för att jag glömt avboka två gånger. Det är egentligen bara en liten struntsumma, så det berör mig inte så mycket. Jag blir mest bitter på mitt nya, korkade jag, som har dykt upp från ingenstans ifrån.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: