Stor frukost;

Jag försvann lite igår, men nu är jag tillbaka igen och startade dagen med 50 min morgonpromenad och med en större frukost eftersom jag ska till skolan och inte kommer käka lunch förren vid tre tiden idag. Till frukost blev det då en omelett med lök med mini-keso till samt ett glas med lätt naturell yoghurt med russin och solroskärnor på.
Jag ska se till att njuta av det fina vädret i eftermiddag genom att äta lunch på Linns ballkong, ska ni också njuta av vädret i eftermiddag och hur då?

Postat av: Anonym

Härligt med mycket frukost!

2011-04-19 @ 17:32:04
Postat av: louise

Börjar med att tacka så mycket!

Du har inte så pjåkig blogg själv du :)

2011-04-19 @ 19:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: