Tillverkningsfel eller?

Jag tog en vända på stan i jakt efter en bikini som jag naturligtvis aldrig hittade, i stället resulterade all misslyckad bikiniprovning i att jag kände mig riktigt plöfsig och argsint över att träningen inte ger den resultat jag vill ha. Det känns som att jag har testat allt, vilket jag troligtvis inte har, men ni kanske har några tips?
Hur som helst fick jag för mig att testa ett par jeansshorts i stället, och tänkte direkt att i och med att vi pratar jeans så är det stl 40 som gäller. Jag sprang in i provrummet och ut lika snabbt igen då jag upptäckte att de var alldeles för stora och då pratar vi om knappen i midjan! Tog en storlek 38 och för säkerhetens skulle en stl 36 (man kan ju alltid hoppas) och tro det eller ej, men det blev fan i mig stl 36, och de sitter knappt tight i midjan! Det måste ju vara ett tillverkningsfel? För tro mig, jag är inte alls där ännu.

Postat av: lindshe - svart bälte i shopping! -

Åhåå tack så mycket för tipset :)

Jag måste ändra lite på mina matvanor har jag märkt och då är det bra att få lite tips på vad andra äter :)

Kramis! <3

2011-04-15 @ 18:18:36
Postat av: cilla

du är ju jättesmal klart det stämmer!

2011-04-18 @ 22:29:48
Postat av: Anonym

haha så brukar jag med tänka men du är säkerligen en 36:a :) Gött!

2011-04-19 @ 21:39:02
Postat av: ¤

ser ut som om det stämmer.

2011-04-29 @ 02:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: