För mycket kläder?

Jag har köpt på tok för mycket kläder denna månaden, eller i alla fall om man ser till ekonomin. Däremot är jag i stort behov utav nya kläder, då jag trist nog har många plagg som inte längre passar. Jag tycker det är lite synd på alla kläder, funderar på att lägga ut på tradera, men har aldrig gjort det tidigare, vad tror ni om det?
Hur som helst, skinnkjolen ovan är från H&M och är världens bästa, den har jag pimplat runt i dimman hela förra veckan. Dessutom råkade jag, slumpartat springa in på Vila, varav butiken tydligen skulle läggas ner och det var total utförsäljning på allting så jag hittade en grå sammetsklänning som jag tänkte kunde vara snygg till hösten, för 50 kr. Annars kan jag använda den som disktrasa. Kan man någonsin få för mycket kläder?

Postat av: Al

kjolen är jättesnygg !

2011-08-10 @ 16:56:47
URL: http://prettified.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: