Förberedelser

Godmorgon vänner, är det bara jag som har svårt att inse att det är måndag idag? Känner mig väldigt förvirrad på dagarna, speciellt när jag har flera lediga dagar framför mig. Idag har jag en mängd ärenden att uträtta innan jag åker till Göteborg i morgon, så många att jag har fått skriva ner allting så att jag inte ska glömma bort något. Fast det gör jag säkert ändå, men tanken är god. Jag ska både hinna med att städa, plocka ner minnesväggen, handla, packa, träna, promenera, kolla upp papper hos CSN och lite därtill. Det är väl bara att sätta igång. Frågan är, var börjar jag?

Postat av: Evelina

Sv: Tack, dom är från Skopunkten :D

2011-08-15 @ 15:34:05
URL: http://evelinaaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: