Härliga söndag

Bra söndagsmorgon, vaknade utsövd, tog en stor kopp kaffe och satte på mig löparskorna och sprang min 40 min runda. Härlig känsla i kroppen efteråt, och sakta men säkert kommer energin tillbaka. Jag gjorde en smoothie på endast frysta jordgubbar och björnbär. Tänkte att jag skulle försöka köra lite detox-aktigt denna kommande vecka för att få ut all skit ur kroppen. Tror dock inte jag klarar av att helhjärtat endast leva på frukt, bär och grönsaker, så det lär bli lite därutöver. Det är värt ett försök, eller vad tror ni?
Jag börjar jobba om 20 min, så det är dags för mig att sätta lite fart. Tror förresten inte jag varit ledig en enda söndag sen i juni. Bra betalt men lite trist ändå, fast efter denna söndag så är jag ledig en hel vecka (inklusive söndag) och sedan börjar skolan. Iiih. Ha en fin söndag!

Postat av: L

Du är så duktig

2011-08-22 @ 07:03:06
URL: http://glitterlila.blogg.se/
Postat av: frida

Bra att springa sådär. Brular vilja, men orkar aldrig. Ha det bra! :)

2011-08-28 @ 22:37:10
URL: http://fridatuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: