Idag är en sådan dag

Idag är det en sådan dag då metrologorna med sin väderprognos utlovade minst tjugo graders värme och strålande solsken, men jag vaknar upp till regn och en mulen och grå värld.
Idag är också en sådan dag då jag hade en hel veckas ledighet framför mig (dvs sovmorgon idag)men då ringer telefonen och väcker mig ur min "skönhetssömn", och plöstsligt ska jag arbeta två eftermiddagar i rad.
Det var mitt andra jobb som ringde, så jag ser faktiskt riktigt mycket fram emot att få komma dit eftersom jag inte arbetat där på hela sommaren, ska bli jätteroligt. Dessutom är passen bara mellan 13-17 så jag hinner med både morgonpromenad och kvällsträning. Jag kan faktiskt inte tänka mig ett bättre sätt att spendera min eftermiddag speciellt med tanke på att jag såg det sista Dawsons creek avsnittet från den femte säsongen i natt, så jag har helt enkelt inget bättre för mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: