Klydd med bokningssystemet

En aning bitter är jag över att Friskis och Svettis Malmö, gör om sitt bokningssytem, vilket innebär att det har varit väldigt mycket klydd den senaste tiden. T ex så hade jag bokat pass över internet under veckan, så jag gick in för att kolla vad jag hade bokat idag och om det fanns några lediga sista minuten platser till H.I.T passet ikväll. Där fanns ingenting. Tydligen kommer bokningsystemet tillbaka på fredag. På fredag? Jaha? Vad hände med mina pass som jag bokat? Finns det ens lediga pass? Måste jag nu ringa in varje dag och boka pass? En aning bekväm är jag, men å andra sidan vet jag att Friskis gör detta för det bättre. Så det är väl bara att bita ihoo och plocka upp telefonluren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: