Nya krafter inför dagen

Nu är jag tillbaka med nya krafter och nya tag, i alla fall för dagen. Jag var ganska yrvaken när jag steg upp i morse, men lyckades slänga i lite kaffe i en termosmugg och köra till träningen i alla fall. Körde ett 60 min spinningpass, som för övrigt var väldigt härligt då jag inte tränat någonting alls på två dagar (wow).
Jag har precis klämt en gigantisk lunch utan dess like, som både innefattade keso, kaviar, flingor, havrekli, linfrön, russin, frysta bär, hemmagjord äppelmos och minimjölk. Jag var enormt sugen på god och hälsosam mat efter all skräpmat jag ätit de senaste två dagarna, så det blev en rejäl portion, men gott var det!
I övrigt så jobbar jag kväll idag men ska ändå hinna med ytterligare lite firande denna afton. Nästa vecka blir en vit vecka (!!), men nu ska jag passa på att försöka njuta lite extra.

Postat av: JHH

sv. Jag tycker nog det är tråkigt för att jag har så dålig kondition och annars alltid vill prestera bra. Så jag håller på att öva upp detta så jag kan börja tycka det är roligt - det är ju ett perfekt sätt att vara utomhus.



Tråkigt med astma och det hindrar att man inte kan göra det man vill, fullt ut. Men starkt att du ändå gör det. :)

2011-08-06 @ 13:48:48
URL: http://jhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: