Nya träningstights

Ledsen för det obefintliga bloggandet idag, men jag har faktiskt en ursäkt. Precis när jag skulle bege mig ut i mina nya träningstights som jag köpte igår på Intersport, så ringde jobbet.
Jag skulle precis ut på en löparrunda, så jag fick korta ner rundan lite, så det fick bli 30 minuters god löpning i stället, och därefter hade jag endast 30 min på mig att slänga mig i duschen och ta mig till jobbet.
Min dag blev ju inte direkt som jag planerat, jag hade ju tänkt en shoppingrunda i staden och sedan se Amanda Svensson på Harmelius, men icke. Men jag sätter arbetet i första hand, jag behöver pengarna och framför allt hann jag med en liten löpningsrunda också. Nu ska jag bege mig hem till min väninna, och om jag orkar så ska jag se The Ark ikväll, för i morgon vankas ännu ett arbetspass.
Juste, vad tycker ni om träningstightsen förresten? Jag har bara svarta träningsbyxor (men jag älskar ju svart) men jag försökte i alla fall dra till med lite färg, och hittade dessa som var svart och gröna, för 350 kr på Intersport (hade presentkort där på 200 som jag fått i julklapp men inte tagit mig i kragen och använt förren nu).

Postat av: L

Hela outfiten ser väldigt proffsig ut. Fint!

2011-08-27 @ 10:19:19
URL: http://glitterlila.blogg.se/
Postat av: Linda Mpili

Så fit! Nice!

2011-08-27 @ 18:12:00
URL: http://metrobloggen.se/lindampili
Postat av: Olivia

Sv; Ja det satt som en smäck! ;)



Grymt snygga tights! Vad är det för märke? :)

2011-08-28 @ 22:47:10
URL: http://oliviasamuelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: