Trend update

Nya H&M katalogen, Trend update, damp ju ner i min svarta brevlåda igår, som för övrigt har blivit utsatt för en hemsk tvestjärtsinvation. Så numera lämnar jag över postinhämtningen åt mina föräldrar.
Hur som helst så har jag ett stort problem med denna katalog. Då det finns så många underbara och snygga plagg så har jag svårt att slita blicken från tidningen, vilket leder till att min städning blir lidande. Haha, nej men verkligen, jättesnygga kläder. Har ni fått hem den? Vad tycker ni?
Även om jag egentligen skulle vilja handla hur mycket som helst från H&M, så är jag inte i så stort "behov" av klädesplagg just nu, utan större ting vankas runt hörnet vilket innebär att jag nu måste börja spara ordentligt. Verkligen.

Postat av: Anonym

haha jaa helt skumt! Men jag drömmer alltid konstiga drömmar. Allt man tänker på blandas ju ihop till något helt sjukt när man drömmer. Ja du var glad i min dröm :)

2011-08-24 @ 14:06:12
URL: http://hallonlove.blogg.se/
Postat av: Helena

vad kul :) Lägger till dig på bloglovin så jag inte missar några inlägg. Kram

2011-08-24 @ 15:04:59
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: