Fortfarande förkyld;

Tråkigt nog är jag fortfarande förkyld så jag springer runt här hemma och myser i min stora tjocka halsduk och en ny oversizeskjorta som jag köpte på Monki i lördags. Det blev ingen spinning denna afton, men jag tror att jag börjar få träningsabstinens, så i morgon ska jag köra ett pass core/bosu på förmiddagen och ett pass cirkelgym på kvällen. Jag har varken tid eller ork att vara sjuk!

Postat av: Anonym

Det låter bra! :) Jag passar på att jogga när jag har lust helt enkelt :)

2011-03-01 @ 06:59:52
Postat av: Felicia Udenius

Jo det funkar. Drack shakes förut som jag gick ner från 62 till 52 kg med utan träning. Sen när jag började äta igen så var jag väldigt försiktig och började sakta att lägga på måltider istället för shakes. Och jag vägde 52 kg i ett halvår. Tills jag blev sjuk och bara var hemma, då gick jag upp allt igen, då var det enda jag gjorde att äta. Så nu har jag börjat om från början. Dock ska jag bara köra med shakes den här veckan som en liten kickoff :)

2011-03-01 @ 07:06:46
Postat av: Izza

jag är också förkyld:( det suger

2011-03-01 @ 14:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: