I friska luften;

Jag har jobbat på fritids hela dagen idag, då åkte alla barnen på utflykt till bokskogen, så jag har spenderat hela dagen där. Snön har kommit till Malmö igen men solen fanns också där större delen av dagen så det var riktigt härligt. Jag hade en termos med grönt te med mig och jag måste säga att för att inse hur gott det är med rykande hett te, och för att verkligen uppskatta det, så måste man spendera en hel dag i kylan ute i skogen, för det är så gott där!
Nu ska jag besiktiga bilen, sen hem om igen och hämta träningskläder också tillbaka igen också blir det Cirkelgymsträning. Jag har förresten en lite rolig nyhet att berätta.. senare!

Postat av: itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

sv: Step puls är step-up fast kondition liksom :-) asjobbigt! :D Och det ska förbränna, men ävne lite styrka i passet.

2011-02-22 @ 16:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: