Shakira

Jag har sett att flera av er som bloggar om kost och träning inspireras av kändisar också. Häromdagen när jag var hos sambosarna och sappade mellan kanalerna så började jag av en slump titta på Shakiras video Loca som de visade på tv. Jag blev så häpen när jag såg hennes numera perfekta kropp, i min mening, och framför allt - vilken snygg mage hon har! Så nu har jag hittat min inspirationskälla när det gäller kändisar. Har ni någon?
Min väninna tyckte att det var tråkigt att Shakira var så smal numera, för hon hade fina former innan så hon tyckte hon så bättre ut tidigare, tycker ni också så? Videon ser ni här.

Postat av: Lajna

Alltid bra att ha lite motivation :) Själv håller jag med din vän - hon var finare innan med mer kurvor. Jag har aldrig gillat när man ser höftbenen så tydligt. Kan tänka mig hur väl ryggraden syns då.. Eller revbenen på bild två.



Men smaken är som baken! Så länge man är hälsosam och trivs så är det allt som är viktigt!

2011-02-13 @ 14:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: