Frukosten,

Frukosten såg ut på följande sätt denna morgon och bestod av fiberhavregrynsgröt med minimjölk och tunna skivor med päron på och krossade linfrön på toppen. Plus ett päron därtill och ett glas apelsinjuice! Jävligt ambitiöst måste jag säga, synd att det smakade skit. Men jag blev mätt på en gång i alla fall och orkade inte äta upp allting på tallriken! Vad gör man inte för att utrota extrakilona?

Postat av: natalie

Hej och vilken fin blogg =)

Kika gärna in i min om du har lust,

kanske svara på "dagens fråga"? :)

Ha det underbart / Natalie

2011-01-18 @ 12:03:25
Postat av: Matilda Sandén

Du har en väldigt fin blogg måste jag bara säga =)

2011-01-18 @ 13:36:37
Postat av: Emelie

Hej! Tack så mycket för era fina kommentarer! Ni får gärna skicka er bloggadress i en kommentar eftersom jag fortfarande har strul med bloggen och väntar på min experthjälp!

2011-01-19 @ 09:36:06
Postat av: Vendela

Päron?Det har jag aldrig prövat,kanske vore nåt...En fråga bara,vad är det för skillnad på krossade å' hela linfrön?(förutom att dom är krossade alltså?)

2011-01-20 @ 09:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: