Onsdagens frukost

Denna morgon blev det en snabb och enkel frukost bestående av fiberhavregrynsgröt med minimjölk och ett glas Proviva Grapefrukt Lichi. Jättegott!
Idag är det mycket som händer, men efter gårdagens cirkelgym så har jag bestämt att det blir en vilodag från träningen idag, eventuellt att jag kör några magövningar på pilatesbollen.
Vet ni vilken sjukt intensiv träningsvärk jag fick efter att endast ha gjort några magövningar hemma på pilatesbollen i måndags? Jag kunde inte ligga på magen igår! Sjukt bra träning!

Postat av: Rymdsylten

Det gör så fruktansvärt, fruktansvärt ont.



(Hur hittade du mig?)

Puss L

2011-01-26 @ 12:01:12
Postat av: Jennie

SV ; jag ska. jag måste bara våga. jag SKA.

2011-01-26 @ 14:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: