Är det inte förargligt?

Arbetsdagen är nu över och jag gör mig hemmastadd med en burk lättkesella med russin och kokosflingor som kvällsmat. Jag utlovade bilder på mina inköp från gårdagen och tills vidare får ni nöja er med en inblick i en gråfärgad kavaj med lädersnöre som var ett av inköpen.
Jag hade lite problem med storlekarna eftersom jag inte har en aning om vilken storlek jag har längre. Jag blev faktiskt ganska irriterad när jag insåg att jag nu har storlek 36 men att i de flesta butiker så var denna storleken slut, jag som trodde att det skulle vara enklare att finna kläder när man gått ner i vikt än när jag var större? Så fel man kan ha. Den här kavajen var jag tvungen att besöka fyra olika H&M butiker i Malmö för att få tag i en storlek under 38, är det inte förarligt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: