Fredagsbestyr

 

Idag tog jag ut sovmorgon av mig själv, tvådagars ledigheten till ära. Steg inte upp förren halv tio, problemet är, att jag känner mig inte alls piggare när jag sover längre. Tvärtom, så hade jag både värk i axlar, nacke och bakhuvud, samt en lätt förkylning och mina ögon var näst intill igenklistrade. Kaffe säger jag bara, ljuva kaffe, räddaren i nöden. Såhär blir det ofta när jag sover för länge. Jag vaknade till vid halv åtta innan och ångrar att jag inte steg upp då för då hade jag varken värk eller klibbiga ögon. Baserat på all denna säkra information har jag kommit fram till att jag måste vakna innan klockan åtta på morgonen för att unvika förkylning, värk och överdriven trötthet.

Hur som helst, idag blir det en timmes promenix, sen ska jag städa rummet och småpyssla lite hemma och sen har jag inget mer planerat förren klockan fem då spinningpasset startar. Och efter det ska jag unna mig en flaska vin och lite härligt skitsnack med vänner. Hur ser er fredag ut?

Ps, jag beställde skjortan från Ellos igår, iih.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: