Hurtig?

Känner mig som en liten engergiklick och lite lagom hurtig efter att ha kommit upp ur sängen redan kvart över sex i morse, för att köra ett IW pass klockan sju på morgonen. Tog kaffet med mig i en termosmugg och drack på de lugna vägarna in mot stan. I och för sig var det bara ett IW pass, men ändå, det är skönt att stiga upp tidigt ibland. Det är så stilla om mornarna när alla andra har semester. Själv ska jag jobba, men det är inte förren klockan fyra, så jag har hela dagen framför mig. Smutstvätt på golvet, kattstrumpor, ruffsit hår med toffs och en rolig min, det kan ju knappast bli bättre?

Postat av: Linda Mpili

helt jävla fab!!!!!

2011-07-27 @ 21:46:19
URL: http://metrobloggen.se/lindampili

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: