Ösregn

Jag hörde att regnet smattrade mot mitt sovrumsfönster i morse, men jag var ändå redan fast besluten att lite regn inte kunde hindra mig från att först gå på min morgonpromenad, och sedan gå milen i bokskogen. Jag känner att detta verkligen är precis vad min kropp behöver idag, promenera.
Men så stiger jag upp ur sängen och tittar ut genom mitt fönster och upptäcker att det fullständigt öser ner, verkligen öser ner regn utanför. Jag har ingenting emot lite regn, men jag behöver ju inte överdriva genom att rusa ut i regnkläder som jag ändå inte har och promenera genom ösregnet. Nej, jag får helt enkelt vänta på att det lugnar ner sig, och jag hoppas att det gör det snart. Dessutom kommer det vara väldigt lerigt i bokskogen idag.. hmf.. Typiskt min kropp att vara promenadsugen när det regnar.

Postat av: Elins viktblogg

sv: vlcd är måltidsersättningar med få kalorier och ja, man blir lika mätt på den som en vanlig mat-soppa. :)

2011-06-14 @ 21:18:21
URL: http://hejaelin.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Jag ska kolla upp hur många kcal en bit av proteinpajen innehåller :D

2011-06-16 @ 20:25:07
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: