Personlighetstest

Jag är nästan helt död, och nej, jag har inte ens tränat ett dugg. Idag har det endast blivit vardagsmotion för mig, promenad till och från jobbet och liknande. Anledningen till att jag är dödstrött och att min kropp är helt slut är för att jag jobbat i butiken i nästan tolv timmar idag. Och ja, det är väl inte underligt att det var så ofantligt mycket kunder i en matbutik dagen innan midsommar. Full rulle hela dagen.
Jag var inne och läste den här söta bloggen och halkade in på ett personlighetstest som jag inte kunde avhålla mig från att gemomgå. Jag sitter fortfarande och funderar på reslutatet, och tycker faktiskt att det stämmer in väldigt bra, fast jag tror att min personlighet är så mycket mer än bara det. Här kan ni göra testet, och mitt resultat har ni här:

Din personlighetstyp:

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.

Måste bara säga att jag tyckte det var lite roligt angående yrkena, då jag både varit inne på att bli journalist och läst journalitsik, sökte efter det in på Bibiliotekarieprogramet i Borås och kom in, men valde att jobba ett år i stället. Och pluggar ny psykiatrisk omvårdnadsprogram på Malmö Högskola och kommer antagligen sedan arbeta som socialarbetare. Haha! Sjukt. Frågan är när jag kan bestämma mig för vad jag verkligen kommer att göra?

 


Postat av: Rymdsylten

Tack, tack!

Jag vispar ihop smeten och delar upp den i tre mindre bunkar. Färgar med vanlig hushållsfärg och lägger smeten i lager och gräddar! Testa vet jag. Det är värt det. Alla älskar dem!

/L

2011-06-25 @ 20:37:29
URL: http://rymdsylten.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag har faktiskt en Nikon d90 :) en del olika objektiv men fotar främst med 50/1.8mm :) Väldigt ljusstarkt och ger suddig bakgrund :)

2011-06-26 @ 16:18:29
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: