Träning hemma vs gymmet


Eftersom jag inte kände mig tillräckligt i form för att köra så tidigt på förmiddagen så beslutade jag mig för att stanna hemma i stället och köra igenom ett par POP pilates workouts. Jag körde ungefär tre sådana, den nya här ovan (skitbra) och de andra två som jag visat tidigare här, så jag körde 30 min mage helt enkelt. Ska strax springa iväg på en promenad också, så får det duga som dagens träning.
Jag har inbillat mig att det inte är lika bra att träna hemma, p g a att man inte har tillgång till maskiner hemma. Men varför ska man ha maskiner när man kan använda sig av sin egen kropp? Men jag vet inte.. Känns som att det blir lättare att man maskar lite här hemma, eller vad tycker ni? Träning hemma vs gymmet?

Postat av: A & L

Tycker det är enklare på gym hemma blir det aldrig av :)

2011-06-11 @ 13:36:23
Postat av: Elin

Tack för kommentaren :) Alltså jag har inte gjort något speciellt med magen, den har liksom bara blivit så av träningen :p men det är rumpan och låren som jag kämpar mest med, där händer det absolut ingenting :O Men jag ger mig inte!!

2011-06-12 @ 13:23:22
URL: http://myfight.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: