Frukost kolhydrat;

Jag försökte dra ner så mycket som möjligt på kolhydraterna, men jag kände mig ganska sur och vresig och konstig i kroppen i samband med det. Kanske var det bara en övergångsperiod, men nu är jag i alla fall tillbaka på min goda fiberhavregrynsgröt, med krossade linfrön, russin och kanel. Så frågan är, är det bra med havregrynsgröt eller är det inte det?

Postat av: Elin

Äter också havregrynsgröt, varje morgon. Tycker att det är skitbra, mättande och framförallt sjukt gott :)

2011-03-01 @ 11:39:52
Postat av: Rebecca

Varför skulle det inte vara bra med havregrynsgröt? Självklart är det bra!! Det är jättenyttigt och tillför bara goda saker till kroppen, så länge du inte har sylt eller andra sockerrika produkter på.



Kram

2011-03-01 @ 19:20:01
Postat av: Anita

Mums, vilken bra kombinationsidé! Och tackar för inlägget på min blogg :)



Haha, knappen för att skicka denna kommentar är ju urkul :)

2011-03-01 @ 20:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: